9 de nov. 2014

Sortida Seitonera a la Fageda d'en Jordà

Hola,
Aquest dissabte dia 8 de Novembre vam fer la primera sortida seitonera fora de Sant Adrià.
Vam quedar una mica aviat a la piscina del Besòs, 8h, per arrancar la ruta cap al Parc Natural de la Zona Volcànica de La Garrotxa.
Després de un esmorzar reparador a la zona verda del pàrquing del Volcà de Sta. Margarida vam fer camí a peu cap el crater i la seva explanada amb la Ermita romànica. Va ser una pujada que va tindre algun que altre desertor, però casi el conjunt dels expedicionaris van fer el cim.
Un cop al pàrquing de tornada de l’expedició volcànica, i amb les maquines de fotos a punt de treure fum, ens vam dirigir a fer la ruta amb carro per La Fageda, va ser molt instructiva les explicacions dels conductors sobre la fauna i flora d’aquest insòlit bosc.
En acabar el passeig vam tornar al pàrquing dels volcans, per dinar i descansar una estona de tanta aventura.
D’aquí vam anar a visitar el poble de Santa Pau,  i vam donar per finalitzada l’excursió.
Cal remarcar que aquesta excursió no ens hagués sortit tant be sense la feina realitzada per l’Anna. Des de aquí felicitar-la per la feina ben feta.
En quan tinguem les fotos fetes per els nostres reporters Damián i Miquel, les penjarem al bloc.